کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

از مهارت های زناشویی


نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


حرف باد هوا.....نیست!


حرف باد هوا نیست، اصلا که گفته که باد هواست؟ همه چیز مهم است حتی حرف؛ دلت را زیر و رو می کند، می تواند آشفته ات کند؛

می تواند بیم و امید را در تو ایجاد کند؛ حرف، حساب کتاب دارد.

هر چیزی را نمی توانی به زبان بیاوری. بعضی حرف ها مثل بعضی شوخی ها می تواند بیجا باشد. 

یک رابطه را ویران کند. نمی توانی بگویی "من همینم که هستم"... برای خودت باش.


اگر وارد رابطه شدی مسئولیت داری، "من همینم که هستم" را بگذار کنار؛ 

نمی توانی، چرا متاهل شدی؟ صفر و صدی در کار نیست، خوابش را ببین.

نقطه پنجاه درصدی را انتخاب کن.

اینگونه بخواهی زندگی کنی توصیه می کنم تعدادی دیوار، یک سقف، یک پنجره و یک در را برای زندگی انتخاب کن نه آدمیزاد را.

انتخاب شریک زندگی همه ی آن مسئولیت ها را به دنبال دارد.

 برای درکش باید بخوانی، برای فهمش باید فکر کنی، برای حسش باید گفتگو کنی.

اگر اهلش نیستی برای سکسش لطفا جای دیگری مراجعه کنید.


پذیرش کلینیک: 02177249607


کلینیک مشاوره شرق تهران: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5 واحد20