کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

سایه های شب

نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


سایه های شب!


طوری گام بر می داشت، که نمی شد فهمید که ذوق دارد یا نفرت، ناراحت است یا خوشحال، اگر ناراحت بود که این اندازه به خودش نمی رسید، گام هایش سریعتر بود، شاید بی تاب دیدن من است. اما اینگونه به نظر نمی رسید. چه قدر اطراف را نگاه می کرد! و به آسمان...! خوب می دانستم نگاه به آسمان برایش احساس خوبی دارد به خصوص وقتی مهتاب از پس ابرها بیرون خزیده باشد. خدایا چی فکر می کرد؟چه بد که نمی توانستم بفهمم چه حسی دارد، البته پالتویی که پارسال، یکی از همین شبهای نخستین زمستان خریده بودم تنش بود ولی بازم قانع نمی شدم و تا رو به رویش قرار نمی گرفتم نمی توانستم بفهمم. کنجکاوی ام گل کرده بود؛ راه رفتنش را از پس نرده های پارک آرام آرام دنبال می کردم، تا انتهای نرده ها، درست همان تقاطعی که روز آشنایی همانجا همدیگر را دیدیم. 

او متوجه حضور من در این سوی نرده های پارک نشده بود، مایل نبودم صدایش کنم؛ من هم گام هایم را آرام کردم؛ بالاخره این مسیر سرد و یکنواخت، این نرده ها و پارکی که سردیش حس بی رحمی زمستانِ پیش رو را تداعی می ساخت، به اتمام رسید، وزش باد سرد، حس خوبی نمی داد، انگار دو مسافر سرمازده را بدرقه می کرد. 

سایه های درختان چهره مرا پوشانده بود اما نور چراغ کنارخیابان و مهتابی که از لابه لای ابرها روی صورت او تابیده بود چهره اش را از همیشه روشن تر، زیباتر و البته مصمم تر نشان می داد. مصمم برای چه !؟ قدم به قدم که نزدیک تر شد شوقش را کمتر حس می کردم، چرا این قدر سرد!؟ این سایه های لعنتی درختان تمامی نداشت. کمی نزدیکتر شدیم، با صدایی که برایم ناآشنا و نخراشیده بود گفت: هنوز هم منتظری من تو رو سلام کنم، مرد!؟ 

احساس کردم به طعنه گفت. گلویی صاف کردم و بادی به غب غب انداختم، گفتم: سـ سـ.. سلام، سلامتی میاره، چه فرقی می کنه؟ مهم اینه که دلها یکی باشه. با چشمانی گرد، پر از خشم و صورتی ناگهان برافروخته پاسخ داد: 

از این پس دل من یکی هست برای خودم، لطافت دل را نمی توان به کسی سپرد که دلش بارها با دیگران تقسیم شده تنها نشانی که من ساده دل باور کردم همین پالتویی بود که هدیه دادی.

از تنش درآورد و به سویم پرتاب کرد؛ سست شدم، با خودم می گفتم یعنی چه کسی؟ چطور؟ چی شد که فهمید؟همین که آمدم خودم را جمع و جور کنم، پشتش را به من کرد و راهش را کشید و رفت. صدایش کردم: اااااا سرما... سرما استخوان سوز است حداقل پالتو رو تنت کن... صدای نحیفی شنیدم که به خنده تلخی گفت: خشمی که سراپای وجودم را فراگرفته مرا گرم و به مقصد می رساند و سرمای استخوان سوز، بِه از داغِ دلی است که در این رفاقت شوم، گداخته شود... و.... مهتاب دوباره پشت ابرها خزید.

 

خدمات مشاوره و آموزش در شرق تهران


با سلام به همراهان خوب کلینیک


در صورت تمایل به شرکت در کلاس پنجشنبه 2 آذر در ساعت 16 الی 19 حتما پیش از مراجعه و 24 ساعت قبل، ظرفیت کلاس را با منشی(خانم سعیدی) یا مسئول کلینیک چک بفرمایید.( از پذیرش بدون هماهنگی معذوریم)


دوره،  سه جلسه در روزهای 5 شنبه و در پایان دوره پکیج آموزشی ارائه می شود.


با تشکر، میرموسوی(مشاور و مسئول کلینیک)


02177249607

آموزش مهارت های ارتباطی( پیش از ازدواج ، پس از آن)


حضور در کلاس حتما نیاز به هماهنگی قبلی دارد و از پذیرش مراجعان بدون هماهنگی معذوریم


برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید: 02177249607


نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

کلینیکی با مجموعه های آموزشی متنوع در زمینه کودک، خانواده، ازدواج


میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


 کلینیکی با مجموعه های آموزشی متنوع در زمینه کودک، خانواده، ازدواج


ازدواج هایی که این روزها اتفاق می افتد بیشتر این معنی را می دهد که نمی خواهیم زحمت بزرگ کردن گاو را تقبل کنیم و بعد آن را بدوشیم. 

در عوض دوست داریم سر میز بنشینیم و از کسی بخواهیم تا یک لیوان شیر خنک به دستمان بدهد و به همین ترتیب نمی خواهیم مسئولیت برآورده کردن نیازهایمان را خودمان عهده دار شویم، بلکه می خواهیم عاشق یک اَبَر انسان شویم و به خوبی و خوشی به پای هم پیر شویم!


پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607

چه کسی باعث تغییر همسرم شد!؟

نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


چه کسی باعث تغییر همسرم شد!؟


اگر کسی به شما مراجعه کرد و از همسرش شکایت کرد، از ضعف ها و بی مسئولیتی های او گله کرد و مانند این، چند لحظه تامل کنید!

شما یقین دارید به راستی همسرش چنین فردی با این مشخصات است؟

منظورم این نیست چون از یک نفر می شنوید و همسرش نیست که پاسخگو باشد نمی توان جواب داد. شخصی که خود چنین شکایت می کند احیانا چطور رفتار کرده که همسرش چنین بی مسئولیت شده!!؟

ما هیچ وقت به راحتی به آن روی دیگر زندگی دسترسی نداریم و افراد لزوما مایل نیستند در مورد سهم خود صحبت کنند و چون همیشه شروع به ابراز شکایت ها یک طرفه بوده ذهن ما هم عادت کرده موضوع را صرفا از دید گوینده نگاه کنیم.

زندگی مشترک تعامل هایی است پیچیده که هر کسی با نوع رفتاری که انجام می دهد می تواند به تاثیر گذاری و تغییر واکنش های طرف مقابل منجر شود.

شما اگر مسئولیت بیش از حدی در زندگی بر عهده بگیرید لزوما همسرتان از شما قدردانی نمی کند تازه شاید ترجیح دهد کمی بیشتر بخوابد!!

حکایت از چه کنم؟ شکایت از که کنم؟      که خود به دست خود آتش بر دل خون شده نگران زده‌ام


پذیرش کلینیک: 02177249607


نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20


سفارش کتاب: 

http://aminmirmousavi.com/shop

شخصیت شناسی در ازدواج

میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


ضرورت ارزیابی شخصیت در ازدواج


اگر دوست دارید در آینده در شهر خاصی زندگی کنید، ادامه تحصیل دهید یا شغل معینی را داشته باشید حتما از این نظر با همسر آینده بحث کنید، مهاجرت نیز یکی از عواملی است که می تواند در خرسندی رابطه اثر بگذارد که بهتر است در مورد امکان مهاجرت، درجات وابستگی به خانواده، امکان مالی مشورت شود‌.

این که برخی همکاران می گویند محل زندگی، ادامه تحصیل و شاغل بودن همسر به عنوان شرط ضمن عقد مکتوب شود، می تواند مفید باشد اما من چندان خوش بین نیستم!

بنا به تجربه تعداد قابل توجهی از مراجعانی که در کلینیک مشاوره شرق تهران داشتم، با وجود مکتوب شدن، پس از چند سال از زندگی مشترک، ممکن است مرد مخالفت خود را به شکلی با رفتارهای آزاردهنده(سکوت، غر زدن، قهر، بهانه گیری) نشان دهد، که سبب شود خانم از خیر کار کردن یا تحصیل بگذرد؛

لذا گاهی مکتوب کردن چندان موفق به نظر نمی آید جز با شناخت ویژگی های شخصیتی (درجات سازگاری و انعطاف پذیری، سلطه گر نبودن) که باید در طول رابطه آشنایی و زیر نظر بودن توسط روانشناس بررسی شود.

پذیرش کلینیک: 02177249607

نشانی ما: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد ازمیدان صدم- ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

خدمات جامع تخصصی مشاوره خانواده در شرق تهران

 طراحی و نشر محتوای آموزشی خانواده 

کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی میرموسوی پس از حدود 11سال فعالیت به این نتیجه رسیده است که به منظور اثربخشی بیشتر و بهتر فرایند آموزش، مشاوره و درمان می بایست پیشگام در طراحی و نشر محتوای آموزشی خانواده باشد .و مراجعان خود را در طول دوره های مراجعه و حتی پس از آن حمایت علمی کند


مجموعه همکاران کلینیک در بخش طراحی، همواره در تلاشند تا مناسب ترین مطالب را آماده، طراحی و چاپ نمایند.

از آنجایی که ما هم شاهد هزینه های بالای زندگی هستیم و طبیعتا اولویت را به تامین نیازهای مادی می دهیم، هزینه کردن در بخشهای مثل خدمات مشاوره و روان درمانی بسیار سخت به نظر می رسد.

از این رو مدتهاست اقدام به تولید محتوای آموزشی کردیم تا مراجعان در قبال هزینه های مشاوره ای و درمانی، از طراحی و نشر محتوای آموزشی خانواده در این کلینیک بهره مند شوند و روند درمان آنها سرعت یابد.

وقتی فردی تصمیم به تغییر رفتار خودش یا حل مشکلات خانواده می گیرد که مستلزم مراجعه به روانشناس است می بایست هزینه پرداخت کند و طبیعتاً انتظار دریافت خدمات خواهد داشت.

 

بخش طراحی و نشر محتوای آموزشی خانواده در نظر دارد که مراجعان در صورت تمایل بتوانند اشتراک محصولات کلینیک را با پرداخت هزینه ای اندک برای یک سال یا شش ماه داشته باشند.

 

پذیرش کلینیک: 02177249607 -- 02177450159 --02177205873

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 - واحد20

 

کتـاب های روانشناسی کلینیک مشـاوره میـرمـوسـوی

فهرست کتـاب های روانشناسی کلینیک مشـاوره میـرمـوسـوی


ارسال به تهران و شهرستان

با بسته بندی مناسب و هدایای کلینیک

کلینیک مشاوره میرموسوی با توجه به نوع مشکلاتی که مراجعان با آن مواجه هستند مهمترین کتابهای روانشناسی را که کاربردی است گردآوری کرده و برای ارسال در دسترس مخاطبان قرار داده است کتابهایی مثل ازدواج عاقلانه، بازگشت به عشق، ازدواج بدون شکست، رهایی از نگرانی و بسیاری دیگر


دانـلـود کنید


نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم - ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

پذیرش: 02177249607  -- 02177450159-- 02177205873

خط قرمزهای ازدواج


نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


خط قرمزهای ازدواج

بر اساس مراجعه های افراد نزد مشاوران و یا پاسخگویی صدای مشاور طی سالها، در مورد ازدواج به این نتایج دست یافتیم که:

- با کسی که مدام در گذشته شما دنبال این ست که ببیند با کسی رابطه داشتید یا خیر.

- با کسی که دنبال آتو گرفتن از شما است تا ثابت کند که فکر منفیش در مورد شما درست بوده،

- با کسی که هر لحظه باید به او ثابت کنید که راست می گویید.

- با کسی که  برای کنار او ماندن باید خودتان را تغییر دهید.

- با کسی که اگر پشت خط تلفن شما بیاید و شما نتوانید پاسخ وی را بدهید بعد از آن از شما بازجویی می کند.

- با کسی که هر لحظه باید گزارش دهید کجا بودید با کی بودید.

(گاهی به این بهانه می خواهند توجیه کنند که چون دوستت دارم تو را چک می کنم)

- با کسی که مدام به شما شک دارد؛

- با کسی که مدام به شما می گوید این رفتارت اشتباه است؛

- با کسی که در هر بحثی اگر حتی خودش خطا کرده باشد باز طوری رفتار می کند که شما مجبور به عذرخواهی بشوید و احساس کنید این شما هستید که اشتباه کردید.

- با کسی که تصویری از همسر آینده اش در ذهن خود ساخته  که با شما متفاوت است و تمایل دارد شما شبیه آن همسر خیالی وی شوید، ازدواج نکنید.

با کسی که تصویری از شریک زندگی گذشته ی خود در ذهن ساخته و انتظار دارد شما را شبیه او ببیند، ازدواج نکنید.

پذیرش کلینیک: 02177249607

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم - ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20


کانال تلگرام ما :

farjamclinic@