کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

رهایی از بندهای غمگینی

غلبه بر افسردگی

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده


رهایی از بندهای غمگینی

هرگز ببرها را شکار نکرده ام؛ در فیلمها و مستندها دیده ام که ببرها را شکار می کنند، اما تجربه شخصی ام به گربه ی خانگی مان محدود می شود.

این گربه هرگاه در صدد بر می آمد تا موشی را شکار کند، تصور می کرد که ببر است
گاهی افراد تصور می کنند زندگی مملو از ببرهایی است که در کمین نشسته؛
اگر خود را ببشتر موش بپنداریم تا گربه، به نظر می رسد نسبت به آسیبها متزلزل، آسیب پذیر و افسرده می شویم.
زمان آن است که ابتکار عمل را به دست بگیریم و به شکار ببرها برویم.
تمرین:
1-ببرهای من کدامند؟ امروز چه اتفاقی افتاد که فقدان، ناکامی یا درماندگی را احساس می کنم و به این دلیل ممکن است حس افسرده ای داشته باشم؟
2-پاسخ من چیست؟ چگونه به این موقعیت نگاه می کنم و تفسیر می کنم که باعث می شود افسردگی را تجربه کنم؟ برای مقابله چه در توان دارم؟

کتاب : رهایی از بندهای غمگینی؛ دیوید کلارک

 


پذیرش کلینیک:77249607  --  77450159  --  09036019760(پیامگیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی:میدان رسالت-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد