کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

من چی کم داشتم؟

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

من چی کم داشتم؟

پیامدهای خیانت یکی دوتا نیست. با خیانت گرفتاری برای خودتان درست می کنید که فقط خدا می داند کی بتوانید اطمینان همسرتان را جلب کنید. برای مطالعه ی بیشتر به مطالب قبلی همین وبلاگ و بخش مقالات سایت مرکز مشاوره مراجعه کنید.

اما یکی از مشکلاتی که همسر خیانت دیده تجربه می کند عزت نفس پایین و دست پایین گرفتن خودش است. حتی با وجودی که همسر پیمان شکن، درصدد جبران و عذرخواهی بر می آید. عزت نفس پایین، خود را به شکل دوست نداشتن ، گفتگوهای منفی با خود نشان می دهد و گاهی هم به همسر منتقل می شود:

به اندازه کافی خوب نیستم.

اون شخصی که همسرم باهش وارد رابطه شده بهتر از من هست.

من جذابیتی ندارم.

از این رابطه بیرون بروم و طلاق بگیرم بهتر است.

اگر مثل همسرم با یکی وارد رابطه شوم می فهمم که آیا دوست  داشتنی و جذاب هستم یا نه!

اون فردی که همسرم همش نگاهش می کند و عکسش را نگه داشته از من زیباتر است.

اینها توهمات همسر خیانت دیده نیست بلکه مشکلاتی است که همسر پیمان شکن درست کرده است و همینطور که در جملات آخر اشاره کردم واقعاً ممکن است در برخی مواقع همسر خیانت دیده هم مرتکب خیانت شود تا مطمئن شود او هم دوست داشتنی و خواستنی است و این همسر پیمان شکن بوده که زیباییها، تواناییها و جذابیتهای او را ندیده است.

اینجاست که می گوییم پیامدهای خیانت یکی دو تا نیست.


پذیرش کلینیک: 77249607        77450159     09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره تلفنی             حضوری            آنلاین           تماس تصویری




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد