کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

6 گام برای رسیدن به حال بهتر

امین میرموسوی

مشاور و روانشناس

پروانه نظام روانشناسی:2208

6 گام برای رسیدن به حال بهتر

داشتم فکر می کردم اسم این اینفوگرافیک رو چی بذارم! بنویسم 6 گام تا خوشحالی! ، گفتم الان یه عده میگن تو این شرایط کی خوشحاله که این شش قدم کمکش کنه؛ نوشتم 6 گام برای رسیدن به حال بهتر، فکر کنم واقع بینانه تر باشه

نکته: این آخری که نوشتم "جدی نباش، شوخ طبع باش" رو خوب دقت کنید اگر مطالب سایت مرکز مشاوره شرق تهران را پی گیری کرده باشید می دونید یک بار دیگه قبلا در موردش صحبت کردیم! کجا بود؟ مطلبی با عنوان چه شخصیتهایی استرسی هستند؟ اگر نخوندید توصیه می کنم به لینک زیر برید و مطالعه کنید:

چه شخصیتهایی استرسی هستند؟


پذیرش کلینیک: 77249607     77450159    09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره تلفنی، حضوری، آنلاین




نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام سلام.
چرا نباید خوشحال باشیم؟اگه اسمش رو میذاشتید 6 گام تا خوشحالی من نه تعجب میکردم نه فک میکردم اشتباهه...
همیشه خدا یه چیزی هست، یه شرایطی هست که بشر بهونه غرغر و اخم داشته باشه، بنابراین در هر شرایطی باید "خوشحال" بود...مگه نهه؟؟

مثل همیشه قدردان مطالب با ارزش تون هستم...

سلام خیلی ممنون از توجه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد