امین میرموسوی
مشاور ارشد خانواده
آموزش مهارتهای توجه و گوش دادن
همیشه اینقدر سر و حال و با انرژی نیستیم که بتوانیم در اوج انتقاد و حمله ی کلامی که به ما می شود، ماهرانه رفتار کنیم! گاهی از کوره در می رویم؛ و این شرایط، برای هر کسی پیش می آید؛ امـا، باید تلاش کنیم این اتفاق همیشگی نـبـاشد یا به دفعات پیش نیاید!
از طرفی، در یک ارتباط دو طرفه نمی شود انتظار داشت که گوینده یـا شنونده مهارت در گفتگو و توجه را وظیفه ی نفر دیگر بدانند. درواقع، وظیفه ی هر دو نفر در یک ارتباط بین فردی است.
با این حال ، برخی مایل هستند که توجه و گوش دادن فعالی را در ارتباط بین فردی، از خود نشان دهند.
ضمن اینکه نکات کاملی را بروشورهای کلینیک جمع آوری کرده ایم در ویدئوی منتشر شده در صفحه ی کلینیک آپارات نیز چند تکنیک را برایتان توضیح دادیم که با مراجعه به لینک زیر می توانید مشاهده نمایید:
https://www.aparat.com/v/NPtyW
پذیرش کلینیک:77249607 -- 77450159 -- 09036019760(پیام گیر واتس اپ همه روزه و تعطیلات)
نشانی: میدان رسالت- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20