کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

تمرین و نمونه ای از مرزها در روابط

امین میرموسوی

مشاور و روانشناس

پروانه نظام روانشناسی:2208

تمرین و نمونه ای از مرزها در روابط

قبلاً در مورد مرزبندی ها صحبت کردیم و گفتیم مرزها چارچوبی است که ما برای خود تعیین می کنیم که می خواهیم دیگران با ما چگونه رفتار کنند و چگونه ما با دیگران رفتار کنیم.

در ادامه مطلب می خواهیم به چند نمونه مرز بندی بپردازیم:

-من نیاز به زمان دارم که خوب فکر کنم، بذار آروم تر که شدم راجع بهش حرف می زنیم

-من واقعاً نمی تونم ذهنت رو بخونم، لطفا نیازها و انتظارات خودت رو شفاف بهم بگو

-اینکه در مورد مسائل خصوصیمون با دوستت یا خانواده صحبت می کنی، راحت نیستم! لطفا به حریم خصوصیم احترام بگذار

-خیلی دوست دارم با تو وقت بگذرونم، ولی بعضی وقتها نیاز دارم که تنها باشم و فکر می کنم که این موضوع عادی باشه

-زمانی که بحثی بینمون پیش میاد نمی خوام احترام بینمون از بین بره و به هم نباید توهین کنیم

آیا مرزهای فوق را می توانید اجرا کنید؟

آیا پارتنر شما می تواند به مرزهای شما احترام بگذارد؟

اگر پاسخ تان منفی است حتما از یک مشاور کمک بگیرید.


پذیرش کلینیک: 77249607      09036019760 (پیام گیر واتس اپ و پیامک)

نشانی: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره حضوری و تلفنی


لینک مطالب مفید:

تشخیص مرزهای سالم از ناسالم

چطورمرزهای خودم را با دیگران تنظیم کنم؟

 7نوع مرزی که به آن نیاز داریم

دو دلیل مهم در ناتوانی تعیین مرز با دیگران


شما در این دوره با تعریف طرحواره  و انواع آن آشنا می شوید؛ طرحواره هایی مثل شکست، رهاشدگی، نقص/شرم، بی اعتمادی/ بدرفتاری و بسیاری دیگر؛ در این کلاسها با نشانه های طرحواره ها آشنا شده و متوجه می شوید که چطور روی زندگی و روابط شما تاثیر می گذارد و به راهکارهای کاهش طرحواره ها هم خواهیم پرداخت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد