کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

به زوج درمانگر دیر مراجعه نکنید!

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

سناریوی اول:

از سوی یکی از همسران(مردان) روابط جنسی قطع یا به حداقل می رسد؛ بهانه های مختلفی بیان می شود، همکاری برای رفع مشکل یا درمان از سوی آن همسر اتفاق نمی افتد، تنش و نارضایتی از سوی نفر مقابل ابراز می شود، اما همسرش تلاشی نمی کند، مشاور هم که خودش است چون عقل کل است! پس مراجعه نمی کند؛ همسرش کم کم رفتار کنترلی نشان می دهد، گوشی چک می کند که شاید شلوارش دو تا شده؛ یکی را می فرستد تعقیب همسرش که کجا می رود و...

سناریوی دوم : موضوع کنترل و چک کردن، لو می رود چون احتمالا چیزهایی کشف می شود، دعوا بالا می گیرد آژیر خطرِ کتک کاری و مشاجره و ترک منزل و تهدید به صدا در می آید، زمانی که طلاق در سامانه قضایی ثبت می شود، یا همه چیز تمام شده یا مردان تازه یاد توبه کردن می افتند! حالا از ته دل و دلسوزی است؟ یا از سر نگرانی از مال و اموال! خدا داند.

حالا برخی از ما مردها، تازه به فکر بازسازی می افتیم.

شرکت در جلسه زوج درمانی آغاز می شود اما با کدام یک از نیتهایی که گفتیم، معلوم نیست!

به این می گویند مراجعه در دقیقه 90

می خواهند جلو مشاور بگویند قول می دهم، قسم می خورم که زندگی ام را دوست دارم! انتظار دارید مشاور همه چیز را به فال نیک بگیرد؟ حتی همسرتان!؟

دیـــــر است و خیلی دیر!

اگر فکر می کنید مشاوره جایی است که به آه و حسرت و قول بسنده کنند و  زو ج درمانگر به همسرتان بگویند خانم ایشان خیلی پشیمان است، این کار را خاله و عمه و عموجان شما هم می توانند انجام دهند، وقت خودتان و مشاور را نگیرید.

از طرفی، به این فکر کنید خانم شما در لحظه آخر جلسه از مشاور بپرسد از کجا معلوم کارش را دوباره تکرار نکند!؟ چه جوابی باید داد!؟

نمی دانم

اگر فکر می کنید مشاور باید به همسرتان دلگرمی دهد، اطمینان دهد، واسطه شود، که همه خرابکاری ها را مثبت ببیند، آیا فکر نمی کنید این انتظارها از روی پُـررویی و زیاده خواهی است؟

من فکر می کنم


پذیرش کلینیک: 77249607       77450159     09036019760(پیام گیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره آنلاین      حضوری       تلفنی





نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 06:29 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
ای بابا خیلی از دست بعضی ها عصبانی هستید کاملا مشخصه.
مردهای بیخیال میخوان همه چی تو یه لحظه جبران شه دیگه.شاید تو بچه گی یا نوجوونی هر شیطنتی کرده بودن پدر و مادر سریع بخشیده بودن و یا واسطه بخشش از همسایه و همکلاسی بوده اند به این روند و رویه عادت کردن!
ممنون از مطالب مفید

بله دقیقاً چون بیشترین زوجهایی که مراجعه می کنند به دنبال بی توجهی به رابطه عاطفی، بدبینیها و کنترل گری ها از سوی یکی از همسران افزایش پیدا کرده و منجر به دعواهای شدید می شود و شکایت و مهریه و ....
در صورتی که خیلی ساده می شود حل کرد اما موانعی مثل طرز تفکر و بی مسئولیتی باعث وخیم تر شدن اوضاع همسران می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد