کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

از خودم شروع کنم!

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

از خودم شروع کنم!

اگر می خواهید این سوال را از مشاور بپرسید که چرا همسر/دوست/همکار/... از دست من عصبانی شد یا در جواب من پرخاشگری کرد!؟

اول پاسخ این سوال را چک کنید که : من چطور رفتار کردم یا حرفم را زدم که او از دست من عصبانی شد؟


در این سوال به چند نکته توجه کنید: لحن ، طرز بیان، سرعت، تن صدا، زبان بدن مثل استفاده از انگشت اشاره به سمت نفر مقابل(حالت سرزنشگری و دستوری) ، استفاده از کلمه هایی مثل" باید" ،" تو باید" ، "تو حتما"،  "من میگم"...

و سپس از خود این سوال را بپرسید من اگر خواسته ام را چطور بیان کنم عصبانیت پیش نمی آید؟ یا حرفم تاثیر گذار خواهد بود؟


پذیرش کلینیک: 77249607       77450159      09036019760   (پیام گیر 24 ساعته واتس اپ)

نشانی: نارمک- انتهای آیت شمالی-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره تلفنی ، حضوری ، تماس تصویری

%50 هزینه کمتر در مشاوره تلفنی ویژه  ساعتهای:

9 الی 10 صبح

3 الی 4 عصر 

10 الی یازده شب 

جهت هماهنگی و رزرو با کلینیک تماس حاصل فرمایید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد