کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

مهارتهای ارتباطی همسران

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مهارتهای ارتباطی همسران

یکی از انواع بحث های همسران این هست که یکی به دیگری می گوید من فقط از تو انتظار احترام دارم دیگری پاسخ می دهد تو هم فلان کار را بکن تا من احترام بذارم...

 در چنین مواقعی باید یکی کار را شروع کند.

و منتظر دیگری نماند.

بارها گفتیم که دو نفری که با هم زندگی می کنند یک رابطه را شکل می دهند که رفتار و واکنش هر کدام روی دیگری تاثیر می گذارد.

پس اگر کسی می گوید من احترام می خواهم قبل از اینکه این تقاضا را به همسرش مطرح کند با خود بگوید من چطور می توانم زمینه احترام به خودم را فراهم کنم؟

یا با رفتاری احترام را از خودم دور می کنم؟

اگر خواسته ای داریم باید به این شکل از خود بپرسیم؛ چرا؟ 

چون تجربه زوج درمانی برای من به عنوان زوج درمانگر مرکز مشاوره شرق تهران نشان می دهد که هر وقت همسری گفت من محبت یا احترام می خواهم ، نفر مقابلش گفت: تو چه کار می کنی که باعث میشی احترام از من نبینی!؟ 

این موضوع نشان دهنده حلقه های ارتباطی است که رفتارهای ما را به همدیگر وابسته می کند. پس در مقابل رفتار خود مسئول باشیم،اخلاق بد خود را  به گردن دیگری نیندازیم؛ همسرمان را مریض جلوه ندهیم و جلو مشاور زوج درمانگر هم فیلم بازی نکنیم!


پذیرش کلینیک: 77249607      77450159     09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد ازمیدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره تلفنی ، حضوری ، تماس تصویری



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد