کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

من را همینطور که هستم بپذیر!

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

من را همینطور که هستم بپذیر!

پس از قهر، و تلاش برای آشتی دوباره یکی از زوجها به دیگری می گوید اگه راست میگی من را همانطور که هستم بپذیر!

و یا این جمله را به نقل از یک استاد روانشناسی برای پارتنر ارسال می کنند.

اما موضوع این است که ما چه استنباطی از این جمله داریم!؟ ما توقع داریم چه بخش هایی از ما تمام و کمال پذیرفته شود؟ شاید بخشهایی از ما برای ارتباط خوب نباشد!مثل اخلاقی، باوری، نگرشی، ویژگی شخصیتی 

به نظر می رسد این جمله برای زمانی مناسب باشد که پارتنر مان مدام در تلاش است ما را تغییر دهد. حجابت را درست کن، لاغر شو، چاق شو، این را جلو جمع نگو، آن را بگو، این جوری غذا نخور، آنگونه که من می گم رفتار کن و... .

 اما اگر به کاربردن "من را همینطور که هستم بپذیر!" باعث شود از روبرو شدن با ضعفهایمان دوری کنیم یا نگذاریم نفر مقابل در مورد آن حرفی بزند، فقط سوءبرداشت یا سوءاستفاده از این جمله است.

به چیزی که می گوییم یا از نفر مقابلمان می شنویم، دقت کنیم و در نهایت از متخصص زوج درمانگر کمک بگیریم.


پذیرش کلینیک: 77249607      77450159      09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: انتهای آیت شمالی-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره تلفنی ، حضوری و تماس تصویری




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد