کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

تو چطور احساسات منفی رو ابراز می کنی؟

امین میرموسوی

مشاور و روانشناس

پروانه نظام روانشناسی:2208

تو چطور احساسات منفی رو ابراز می کنی؟

تو چطور احساسات منفی رو ابراز می کنی!؟ آیا تو هم از روش پرخاشگری منفعلانه استفاده می کنی؟ و اصلا این پرخاشگری منفعلانه یعنی چی؟

ضمن اینکه در بخش بلاگ سایت مرکز مشاوره شرح کاملی به همراه راهکار براتون گذاشتیم، ازتون می خوایم به چند پرسش زیر پاسخ بدین شاید شما هم تیپ شخصیت منفعل-پرخاشگر هستید

آیا وقتی ناراضی هستم بدخلق میشم؟

آیا وقتی ناراحت هستم در مورد احساساتم صحبت می کنم؟

آیا از جمله افرادی هستم که در ظاهر به دیگران بله می گویم ولی در اصل ناراضی ام؟

آیا من از صحبت کردن با مردم خودداری می کنم؟ وقتی از آنها عصبانی ام

آیا انجام کاری را برای دیگران به تاخیر می اندازم یا دست از کار می کشم تا آنها را تنبیه کنم؟

آیا در مواقعی که باید درگیر گفتگوی مهمی باشم از زخم زبان و کنایه استفاده می کنم؟

آیا اغلب با پیشنهادهای دیگران همراه میشم اما بعداً ناراحت میشم؟

آیا ترس از رویارویی یا تعیین حد و مرز با دیگران را دارم؟

آیا نگران این هستم اگر به مردم بگویم چه احساسی دارم، مردم از دست من عصبانی شوند؟

با این چند سوال ساده میشه فهمید چقدر سبک ابراز احساسات ما ناسالم است و از روش پرخاشگری منفعلانه استفاده می کنیم شرح کامل و راهکارها در بخش بلاگ سایت مرکز مشاوره شرق تهران:

پرخاشگری منفعلانه چیست؟


پذیرش کلینیک:77249607       09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی کلینیک: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد