کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

مشاور یا فالگیر

به کجا مراجعه می کنید؟

جلسه های مشاوره ازدواج برای این نیست که بیایید و بنشینید جلو مشاور و بگویید به ما بگین به درد هم می خوریم یا نه!

آن هم در یک جلسه

حتی افرادی که مراجعه می کنند  و  بعد می گویند شما من را چطور دیدید!؟

الان من ده دقیقه حرف زدم من رو چطور دیدین!؟ برخی اصرار هم دارند  و می گویند نه دیگه مگه میشه ده دقیقه حرف بزنی و نگویید من کی هستم!؟

یا من چطور آدمی هستم از نظر شما!؟

این کار یقیناً از عهده ی یک فالگیر بر می آید تا مراکز مشاوره

احتمالا مسیر را اشتباه آمده اید.

اما اگر پاسخ از مراکز مشاوره می خواهید بدانید که  چه بخواهید و چه نخواهید بررسی شناخت و همسانی زوجها برای ازدواج یک پروسه هست، هزینه بر و زمان بر



پذیرش کلینیک: 77249607  --  77450159  --  09036019760(پیامگیر واتس اپ همه روزه و تعطیلات)

نشانی: میدان رسالت-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره حضوری             تلفنی           آنلاین    


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد