کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

چقدر برای تصمیم گیری درست در یک رابطه آماده اید؟

امین میرموسوی

مشاور و روانشناس

پروانه نظام روانشناسی:2208

چقدر برای تصمیم گیری درست در یک رابطه آماده اید؟

(سوالهای زیر رو با دقت بخونید و بر اساس مقیاس زیر نمره بدهید)

نمره 1 کاملا مخالفم-نمره 2 مخالفم- نمره 3  نظری ندارم(بینابین)- نمره4 موافقم- نمره5 کاملا موافقم

سعی کنید کمتر 3 رو انتخاب کنید

لطفا صادقانه و واقع بینانه پاسخ دهید

1-من معتقدم  که می توانم به طور موثر با تعارضات در روابطم مقابله کنم.

2-احساس خوبی دارم که بالاخره یک رابطه عاشقانه برقرار می کنم.

3-وقتی به داشتن یک رابطه پایدار و طولانی مدت فکر می کنم، بسیار مطمئن هستم.

4-من مهارتهای لازم را برای داشتن یک رابطه عاشقانه ی پایدار دارم.

5-من می توانم علایم هشدار دهنده اولیه را در یک رابطه بد تشخیص دهم.

6-من می دانم وقتی علایم هشدار دهنده بد را در رابطه می بینم چه کار کنم.

7-من به سرعت می توانم سیگنالهای هشداردهنده در یک رابطه عاشقانه را ببینم.

8-با پارتنرم، قبل از اینکه به خودم اجازه دهم قدم بعدی را در رابطه بردارم، جوانب مثبت و منفی آن را می سنجم(مثلا صمیمیت فیزیکی یا رابطه جنسی)

9-تصمیم گیری آگاهانه در مورد برداشتن هر گام بزرگ در روابط عاشقانه مهم است.

10-در نظر گرفتن مزایا و معایب هر گام مهم در یک رابطه عاشقانه برای پیش بردن یک رابطه سالم، ضروری است.

11-برای من مهم است که هر گام مهمی که در این رابطه برمی دارم را با شریکم در میان بگذارم.

12-بهتر است در مورد هر گام مهم یک رابطه عاشقانه با دقت فکر کنید تا اینکه با جریان رابطه کنار بیایید.


*اعتماد به نفس؛ 1تا4 نشان دهنده میزان توانایی شما برای حفظ رابطه است.(اگر امتیاز 16 و بالاتر را کسب کردید در این بُـعد بالا هستید)

*دیدن پرچمهای قرمز: امتیاز شما در جمله های 5-7 نشان دهنده آگاهی و توانایی شما برای مقابله با علایم هشداردهنده رابطه است(اگر نمره 12 و بالاتر را کسب کردید یعنی در این بُعد بالا هستید.)

*نمره شما در جمله های 8-12 نشان دهنده تمایل شما به در نظر گرفتن تصمیمهای متفکرانه برای یک رابطه است(اگر نمره های 20 و بالاتر را کسب کردید نشان می دهد در این بُـعد بالا هستید)

من  از سوالهای 5 تا 7 خیل خوشم میاد. توجه به این سوالها رو خیلی مهم می دونم چون اکثر مراجعان از دید مرکز مشاوره امین میرموسوی با محتوای این سه سوال مشکل دارند.


پذیرش مرکز مشاوره: 77249607     09036019760 (پیام گیر واتس اپ و پیامک)

نشانی: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره حضوری و تلفنی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد