کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

اخلاق بد در ازدواج

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده


اخلاق بد در ازدواج

شما با اخلاق بد نمی توانید رابطه را پیش ببرید!

اگر همین الان مخاطب این مطلب می گوید من خانه دارم، ماشین دارم، کار د ارم، دیگه چی باید داشته باشم وقتی اینقدر کاملم!

پاسخ این است که اخلاق باید داشته باشی!

اگر کسی راحت بگوید من اخلاق دارم، باید به این فرد شک کرد!

رابطه، تئوری و در حد حرف نیست

خیلی و خیلی دشوارتر از آن چیزی است که همین لحظه فکر می کنید.

در اخلاق، از خودگذشتن هست،

انعطاف پذیری هست

خودخواهی نیست. 

جالب اینجا ست که برخی می گویند من خودخواه نیستم ولی در جلسه مشاوره به هزار و یک نشانه به خودشان ثابت می کنم خودخواه هستند.

اینجاست که می فهمیم هنوز خودمان را نمی شناسیم و میخواهیم ازدواج کنیم.

اگر می خواهید لطف بزرگی به خودتان، همسرتان، خانواده و جامعه کنید و مسئولیت احساس می کنید لطفا اول خودتان را بشناسید.

اخلاق داشته باشید و زندگی مشترک را درک کنید.


پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  --  02177450159--  09036019760 (پیام گیر واتس اپ  همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت-خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد