کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران
کلینیک مشاوره و روانشناسی  شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق تهران(امین میرموسوی)77249607

با مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره- تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور-شرکت نفت) مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، خدمات تخصصی زوج درمانی و مشاوره همسران

قبل از ازدواج به این سوالها پاسخ دهید!

امین میرموسوی

مشاور و روانشناس

پروانه نظام روانشناسی:2208

قبل از ازدواج به این سوالها پاسخ دهید!

قبل از اینکه ازدواج کنید هم شما و هم نامزدتان به این سوالها پاسخ دهید:

  • اصلا چرا با هم هستیم؟
  • "مشارکت"و "تعادل در مشارکت" برای من چه معنایی دارد؟
  • در صورتی که تعارض بین فردی پیش بیاید، من نسبت به آن چه موضعی خواهم گرفت؟(آیا در تعارضها، سکوت یا قهر را انتخاب می کنم؟ از کوره در می روم؟ گریه می کنم؟ نادیده می گیرم و کوتاه می آیم؟ دچار استرس می شوم؟ حق به جانب می شوم؟ کوتاه نمی آیم و لج بازی می کنم؟ و....)
  • آیا به زوج درمانی و روان درمانی اعتقاد دارید؟
  • ارزشهای اصلی من چیست؟ ارزشهای اصلی نامزدم چیست؟ در کدام یک توافق داریم و در مورد کدام یک تضاد داریم؟
  • استقلال عاطفی برای شما چه معنایی دارد؟
  • استقلال مالی برای شما چه معنایی دارد؟
  • صمیمیت برای شما چه معنایی دارد؟ و چه رفتارهایی را نشان از صمیمیت می دانید؟
  • تعهد برای شما چه معنایی دارد؟


پذیرش مرکز مشاوره شرق تهران: 77249607       09036019760(پیام گیر واتس اپ و پیامک)

نشانی: انتهای آیت شمالی- خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

مشاوره حضوری و تلفنی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد